ОБЩИНА ДОБРИЧКА ОБЯВЯВА ПОДБОР
за набиране на персонал в „Общностен център за деца и семейства“ в с.Стефаново, община Добричка, за следните социални услуги по чл.15 от Закона за социални услуги:
- Информиране, консултиране и обучения за реализиране на умения (общодостъпна и специализирана услуга);
- Мобилна превантивна общодостъпна работа;
- Застъпничество и посредничество;
- Терапия и рехабилитация за деца;
- Обучение за придобиване на умения за деца/пълнолетни лица.
1. Ръководител в „Общностен център за деца и семейства“ в с.Стефаново -
на трудов договор, на пълно работно време.
Основни задължения– Ръководи, организира и контролира цялостната дейност на „Общностен център за деца и семейства“ в с.Стефаново. Осъществява ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството на предоставяните услуги в Центъра. Координира екипите на отделните услуги в Центъра. Изготвя графици за предоставяне на услугите, контролира работата на специалистите и отчита тяхната работа. Поддържа база данни на потребителите. Извършва методическа подкрепа на специалистите. Проучва и анализира потребностите на потребителите, участва в мултидисциплинарен екип и съгласува индивидуалните планове на потребителите по услуги. Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в Центъра.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен - висше образование– Бакалавър/Магистър с професионално направление „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Здравен и социален мениджмънт“, „Социална работа с деца и семейства“ или друго направление със социална насоченост.
Професионален опит - не по - малък от 1 година в областта на социалната и/ или здравната сфера. Да познава нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социално подпомагане, социалните услуги и други нормативни документи в социалната сфера. Да притежава способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за бързо решаване на проблеми.
Минимален размер на основна РЗ – 1940лв.
2. Социален работник – 2 бройки на трудов договор, на пълно работно време.
Основни задължения Консултира и информира нуждаещите се лица за предоставяните социални услуги в Центъра. Изготвя оценка на реалните потребности на децата и семействата от подкрепа. Участва в мултидисциплинарен екип и изготвя индивидуалните планове на потребителите по услуги.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен- Бакалавър/Магистър с професионално направление -
„Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Здравен и социален мениджмънт“, „Социална работа с деца и семейства“ или друго направление със социална насоченост.
Професионален опит– 1 година в областта на социалната и/или здравна дейност.
Да познава нормативната уредба в областта на закрилата на детето, социално подпомагане, социалните услуги и други нормативни документи в социалната сфера. Да притежава способност за работа с деца и семейства, за работа с лица от различни уязвими групи, умения за бърза и адекватна реакция и вземане на решения в ситуация на криза, емоционален конфликт, осъществяване на кризисна интервенция.
Да притежава добри комуникационни умения и умения за работа в екип в услугата и при между институционално сътрудничество и взаимодействие.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
3. Медиатор–-3бр. на пълно работно време, при работа по график
Основни задължения- провежда работа на терен, идентифицира случаи, установява първоначален контакт с представители на целевите групи, мотивира за редовно посещение на услугата,работа със семействата за мотивиране за редовно посещение на услугите, разпространение на информационни материали, придружаване на потребители до услугите.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен– основно или средно образование ;
Да познават местните уязвими общности в Община Добричка, техните културни особености, език и традиции;
Да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства ;
Да познават спецификата на социалната работа .
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Стефаново/ , се счита за предимство. Родители на деца с увреждания могат да кандидатстват.
Минимален размер на основна РЗ – 1185лв.
4. Шофьор на автобус с 11места– 1бройка на трудов договор, на пълно работно време.
Основни изисквания: отговаря за повереното му транспортно средство; за безопасния превоз на пътниците и други.
Образователна степен: средно образование и свидетелство за управление на МПС категория Dи /или D1.
Професионален опит:- 3години като шофьор на микробус.
Минимален размер на основна РЗ – 1077лв.
5. Хигиенист в Общностен център с.Стефаново – 1бр. на пълно работно време, Образователна степен: основно или средно образование
Професионален опит:не се изисква.
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Стефаново/ се счита за предимство.
Основни задължения:отговаря за поддържане на хигиенните норми на помещенията и дворните пространства.
Постоянен или настоящ адрес в Община Добричка /района на село Стефанов/ се счита за предимство.
Минимален размер на основна РЗ – 1077лв
Необходими документи за кандидатстване :
1.Писмено заявление за участие по образец /Приложение1/;
2.Автобиография /Европейски формат/- /Приложение 2/;
3.Копие от документ за компютърна грамотност /ако е приложимо/
4.Копие от документ за придобита образователна степен;
5.Копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит,
6.Копие от лична карта – за справка .
7.Копие от Сертификат за завършен курс –/ако е приложимо/;
8.Мотивационно писмо.
Начин за провеждане на подбор :
1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават на следния адрес: гр.Добрич, ул. „Независимост“, № 20 Информационен център, всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.
или на e-mail: obshtina@dobrichka.bg
За контакти : телефон 058/600889вътр.225.
Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на 13.10.2025 г.


















