ОБЩИНА ДОБРИЧКА ОБЯВЯВА ПОДБОР


за набиране на персонал  в „Общностен център за деца и семейства“ в с.Стефаново, община Добричка, за  следните социални услуги по чл.15 от Закона за социални услуги:

- Информиране,  консултиране и обучения за реализиране на умения (общодостъпна  и  специализирана услуга);

- Мобилна превантивна общодостъпна работа;

- Застъпничество и посредничество;

- Терапия и рехабилитация за деца;

- Обучение за придобиване на умения за деца/пълнолетни лица.


1. Психолог—1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .

Основни задължения:Установява потребностите и дефицитите на децата със специални нужди извършва оценка на социално-емоционалното и познавателно развитие на детето и взаимодействието дете-родител; психологическа подкрепа на семейството, консултира индивидуално родителите и води родителските групи за взаимопомощ и подкрепа.

Изисквания за заемане на длъжността :

Образователна степен– Бакалавър/Магистър с   професионално направление – „Психология“. 

Професионален опит– минимален -   1 година в областта на психологията.

Да имат практически опит за работа с  деца  с увреждания.

Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.

2.  Логопед – 1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .

Основни задължения– Идентифицира говорните възможности на децата от целевата група и прилага професионални логопедични методи за преодоляване на говорните дефицити. Оказва помощ на семействата на деца със забавяне в езиково-говорното развитие или нарушения в комуникацията. Работи за развиване на комуникативни способности на детето, формиране на средства за общуване с близкото му обкръжение с връстници и възрастни в общността.

Изисквания за заемане на длъжността :

Образователна степен - „Бакалавър“ с професионално направление – „Логопедия“.

Професионален опит– минимален – 1 година като логопед.

Да имат практически опит за работа с  деца  с увреждания.

Минимален  размер на основна РЗ – 1615лв.

3. Педиатър–1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .

Основни задължения  - установява здравния статус на детето, организира имунизации в сътрудничество с личните лекари, извършва преглед и диагностика на психомоторното развитие, съдейства за профилактика на детските заболявания, провежда  консултация с родители, провежда обучения по здравословно хранене, общото здравословно състояние на детето, подпомага родителите за изграждане на навици за здравна профилактика и спазване на хигиенни норми. Поддържа контакти с лични лекари, насочващи децата в риск към услугите по ранна интервенция.

Изисквания за заемане на длъжността:

образователна степен– висше образование със специалност“ Педиатрия“.

Професионален опит-  минимален -  1 година като педиатър.

Минимален  размер на основна РЗ – 1615лв.

4. Медицинска сестра - 1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .

Основни задължения- подпомага дейността на педиатъра при осъществяване на консултативните прегледи на децата, като работи под негово ръководство.  Идентифицира случаите, организира и провежда здравни консултации и подкрепа на родители на децата.Организира и провежда мобилна работа в дома на потребителите. Създава и поддържа база данни.

Изисквания за заемане на длъжността :

Образователна степен- „Бакалавър“ или средно специално медицинско образование  – Мед.сестра, акушерка, медицински фелдшер, детски профил - се счита за предимство.

Професионален опит– минимален -   1 година в сферата на здравеопазването.

Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.

5. Рехабилитатор –1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .

Основни задължения- Провежда рехабилитационен процес с оглед максимално развитие на физическия потенциал на децата с цел бъдеща реализация и  интеграция в обществото. Оказва помощ за семействата за деца с двигателни нарушения или с риск от развитие на децата; развиване на двигателни умения, повишаване на независимото функциониране в ежедневието, профилактика на двигателните умения, повишаване на независимото функциониране в ежедневието, профилактика на вторичните нарушения дава препоръки за адаптиране на средата към специалните нужди на детето , както и помага при избора и осигуряване на помощни средства.

Изисквания за заемане на длъжността:

Образователна степен– Завършена образователна степен “Бакалавър“,  професионално направление  - рехабилитация /кинезитерапия.

Професионален опит- Да имат практически опит за работа с деца с увреждания.

Минимален  размер на основна РЗ – 1615лв.

6. Юрист –  1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .

Образователна степен: Висше образование със специалност „Право“ и професионална квалификация „Юрист“.

Професионален опит:не се изисква

Основни задължения:Провеждане на индивидуални юридически консултации на родители, относно техните права и задължения по отношение на законодателството в областта на закрилата на детето и семейно правните отношения, социалното законодателство -  социални услуги за деца и семейства, семейно и социално подпомагане, трудово правни отношения, пазар на труда, закрила при безработица, подкрепа за деца и възрастни с увреждания. Индивидуални е групови консултации, относно - осигурителното и здравното законодателство, законодателството в областта на предучилищното и училищното образование;административно-правни процедури.Решаване на юридически казуси с потребителите. Създаване и поддържане на база данни относно консултираните лица.  

Минимален размер на основна  РЗ – 1615лв.

Необходими документи за кандидатстване :

1.Писмено заявление за участие по образец /Приложение1/;

2.Автобиография /Европейски формат/- /Приложение 2/;

3.Копие от документ за  компютърна грамотност /ако е  приложимо/

4.Копие от документ за придобита образователна степен;

5.Копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит,

6.Копие от лична карта – за справка .

7.Копие от Сертификат за завършен курс –/ако е приложимо/;

8.Мотивационно писмо.


Начин за провеждане на подбор :

1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.

2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.


Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават на следния адрес: гр.Добрич, ул. „Независимост“, № 20 Информационен център, всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.

или на  e-mail: obshtina@dobrichka.bg

За контакти : телефон 058/600889, вътр.225.

Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на  30.10.2025 г.


Прикачени файлове

Array ( [0] => Array ( [id] => 9021 [lid] => bg [title] => Автобиография [description] => [relation_id] => 3319 [ord] => -3 [src] => files/info_pages/CV1.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 322560 [date] => 22.10.2025 ) [1] => Array ( [id] => 9022 [lid] => bg [title] => Заявление [description] => [relation_id] => 3319 [ord] => -3 [src] => files/info_pages/_._21.doc [type] => doc [hidden] => 0 [size] => 168448 [date] => 22.10.2025 ) ) 1
предишна
следваща
Информационна кампания €вро 2026
Нагоре