ОБЩИНА ДОБРИЧКА ОБЯВЯВА ПОДБОР
за набиране на персонал в „Общностен център за деца и семейства“ в с.Стефаново, община Добричка, за следните социални услуги по чл.15 от Закона за социални услуги:
- Информиране, консултиране и обучения за реализиране на умения (общодостъпна и специализирана услуга);
- Мобилна превантивна общодостъпна работа;
- Застъпничество и посредничество;
- Терапия и рехабилитация за деца;
- Обучение за придобиване на умения за деца/пълнолетни лица.
1. Психолог—1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .
Основни задължения:Установява потребностите и дефицитите на децата със специални нужди извършва оценка на социално-емоционалното и познавателно развитие на детето и взаимодействието дете-родител; психологическа подкрепа на семейството, консултира индивидуално родителите и води родителските групи за взаимопомощ и подкрепа.
Изисквания за заемане на длъжността :
Образователна степен– Бакалавър/Магистър с професионално направление – „Психология“.
Професионален опит– минимален - 1 година в областта на психологията.
Да имат практически опит за работа с деца с увреждания.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
2. Логопед – 1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .
Основни задължения– Идентифицира говорните възможности на децата от целевата група и прилага професионални логопедични методи за преодоляване на говорните дефицити. Оказва помощ на семействата на деца със забавяне в езиково-говорното развитие или нарушения в комуникацията. Работи за развиване на комуникативни способности на детето, формиране на средства за общуване с близкото му обкръжение с връстници и възрастни в общността.
Изисквания за заемане на длъжността :
Образователна степен - „Бакалавър“ с професионално направление – „Логопедия“.
Професионален опит– минимален – 1 година като логопед.
Да имат практически опит за работа с деца с увреждания.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
3. Педиатър–1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .
Основни задължения - установява здравния статус на детето, организира имунизации в сътрудничество с личните лекари, извършва преглед и диагностика на психомоторното развитие, съдейства за профилактика на детските заболявания, провежда консултация с родители, провежда обучения по здравословно хранене, общото здравословно състояние на детето, подпомага родителите за изграждане на навици за здравна профилактика и спазване на хигиенни норми. Поддържа контакти с лични лекари, насочващи децата в риск към услугите по ранна интервенция.
Изисквания за заемане на длъжността:
образователна степен– висше образование със специалност“ Педиатрия“.
Професионален опит- минимален - 1 година като педиатър.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
4. Медицинска сестра - 1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .
Основни задължения- подпомага дейността на педиатъра при осъществяване на консултативните прегледи на децата, като работи под негово ръководство. Идентифицира случаите, организира и провежда здравни консултации и подкрепа на родители на децата.Организира и провежда мобилна работа в дома на потребителите. Създава и поддържа база данни.
Изисквания за заемане на длъжността :
Образователна степен- „Бакалавър“ или средно специално медицинско образование – Мед.сестра, акушерка, медицински фелдшер, детски профил - се счита за предимство.
Професионален опит– минимален - 1 година в сферата на здравеопазването.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
5. Рехабилитатор –1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .
Основни задължения- Провежда рехабилитационен процес с оглед максимално развитие на физическия потенциал на децата с цел бъдеща реализация и интеграция в обществото. Оказва помощ за семействата за деца с двигателни нарушения или с риск от развитие на децата; развиване на двигателни умения, повишаване на независимото функциониране в ежедневието, профилактика на двигателните умения, повишаване на независимото функциониране в ежедневието, профилактика на вторичните нарушения дава препоръки за адаптиране на средата към специалните нужди на детето , както и помага при избора и осигуряване на помощни средства.
Изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен– Завършена образователна степен “Бакалавър“, професионално направление - рехабилитация /кинезитерапия.
Професионален опит- Да имат практически опит за работа с деца с увреждания.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
6. Юрист – 1 бройка на трудов договор, на пълно работно време .
Образователна степен: Висше образование със специалност „Право“ и професионална квалификация „Юрист“.
Професионален опит:не се изисква
Основни задължения:Провеждане на индивидуални юридически консултации на родители, относно техните права и задължения по отношение на законодателството в областта на закрилата на детето и семейно правните отношения, социалното законодателство - социални услуги за деца и семейства, семейно и социално подпомагане, трудово правни отношения, пазар на труда, закрила при безработица, подкрепа за деца и възрастни с увреждания. Индивидуални е групови консултации, относно - осигурителното и здравното законодателство, законодателството в областта на предучилищното и училищното образование;административно-правни процедури.Решаване на юридически казуси с потребителите. Създаване и поддържане на база данни относно консултираните лица.
Минимален размер на основна РЗ – 1615лв.
Необходими документи за кандидатстване :
1.Писмено заявление за участие по образец /Приложение1/;
2.Автобиография /Европейски формат/- /Приложение 2/;
3.Копие от документ за компютърна грамотност /ако е приложимо/
4.Копие от документ за придобита образователна степен;
5.Копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионален опит,
6.Копие от лична карта – за справка .
7.Копие от Сертификат за завършен курс –/ако е приложимо/;
8.Мотивационно писмо.
Начин за провеждане на подбор :
1.Първи етап – разглеждане и проверка на подадените документи за съответствие с обявените изисквания за съответната длъжност.
2.Втори етап – интервю с допуснатите кандидати.
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават на следния адрес: гр.Добрич, ул. „Независимост“, № 20 Информационен център, всеки ден от 8.00 до 17.00 ч.
или на e-mail: obshtina@dobrichka.bg
За контакти : телефон 058/600889, вътр.225.
Краен срок за подаване на документите – до 17.00 ч. на 30.10.2025 г.


















